mandag den 29. juli 2013

Impulskøb - hos grønthandleren

Idag kom jeg tilfældigt forbi den lokale grønthandler, fordi jeg skulle i helsekosten for at købe et par småting.

Jeg har tidligere fundet cashewnødder hos grønthandleren til rimelige penge - så se, hvad jeg idag fik med mig hjem:

Mandler og cashewnødder: 45 kr./pose, hørfrø 35 kr/700 gr pose, sorte sesam 15 kr. for 2 poser.
Og jeg kan love for, at både cashewnødder og skalfrie mandler ér prøvesmagt. Snacks, der er lige i min smag.
Mandlerne er kun let saltede og cashewnødderne er jo dejligt søde.
Begge dele er godt at have i tasken, hvis en lille (lækker-)sult skulle melde sig - bare man ikke overdriver.
Og så bruger jeg dem naturligvis også i madlavningen.

Jeg kunne sagtens have fået mere med fra grønthandleren - men begrænsningens kunst trådte heldigvis ind, da jeg også havde fundet poserne med hørfrø og sorte sesam. Det løber jo trods alt op.
Men bestemt besøget værd - jeg kommer igen hos den lille grønthandler i byen!

Følg med på bloggen og se, hvad jeg ellers finder på at bruge mandlerne til. Kan afsløre, at min beholdning af lakridsmandler er svundet ind til nul...


Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate