tirsdag den 28. oktober 2014

Rabatkode til køb af køkkenudstyr og hvidevarer - skynd dig, rabatten er tidsbegrænset

I mit køkken - hvor der laves LCHF retter - er der nogle køkkenmaskiner, jeg er specielt glad for. Det ved de af jer, der følger mig og læser mine opskrifter.


Nogle af det udstyr, jeg bruger er min Bamix stavblender og min Actifry Family.

Hvis du netop står og mangler en stavblender, en Actifry, gryder eller andet lækkert køkkenudstyr, så klik her og find det hele.

Lige nu får du 10% rabat på  ALLE ikke i forvejen nedsatte varer.

Rabatten gælder naturligvis også hvidevarer (klik her for at se på hvidevarer) og alt andet hos WhiteAway.

Det eneste, du skal huske, er at angive rabatkoden: AMOK

Rabatten er kun for de hurtige, der handler til og med fredag den 31.10.2014 - så skynd dig.


Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate