mandag den 15. december 2014

Fragtfri levering fra Viivaa


Har du fået handlet LCHF varer til julen? Hvis ikke, kan det stadig nås, og netop nu kan man opnå fragtfri levering med en rabatkode, som gælder til og med d. 17. december 2014. Betingelsen er, at der handles for minimum 240 kr (og levering er til danske adresser).

Kig forbi på Viivaas side - her finder du en del  LCHF ralaterede varar (klik her).

For at opnå en gratis fragt, skal der angives en kode, når du er færdig med at lægge varer i kurven.

Koden er: "JULE-FRAGT"

Nu står jeg ikke lige selv og mangler så meget - bortset fra Yacon sirup (købes her) , så måske bliver den og lidt andre basisvarer dét, jeg selv bestiller.
Men hvis jeg nu manglede noget til disse skønne julegodter, så ville jeg skyde mig at bestille, så jeg kunne få lavet dem inden jul:

Romkugler / kokostrøffelkugler, 40-50 stk

100 gr. koldt smør
100 gr. flødeost naturel
2 cl. brun ROM
120 gr. (ca. 4 dl.) fintraspet kokosmel
(eller den, du kan få! - min køber jeg i Tyskland)
+ ekstra (til pynt)
30 gr. (ca. 1 dl.) usødet kakaopulver
40 gr. (ca. 1/2 dl.) Sukrin+
30 gr. (ca. 1/2 dl.) Sukrin Gold
(Anden egnet sødemiddel i passende mængde kan også bruges - smag dig frem til bedste dosering)
3-4 tsk. Lucuma (kan købes her) - kan evt. undlades
2 pipetter Sweet Drops Hazelnut (alle varianter kan købes her) - forhandles ikke hos Viivaa og kan evt. undlades eller erstattes af mere Sukrin. Prøv evt. med lidt romessens og den ekstra Sukrin.

Fremgangsmåden finder du her (klik)



Pebernødder og julesmåkager (1 bagepladefuld)

100 gr. mandler med brunt skind
25 gr. affedtet kokosfibermel (køb her)*
10 gr. affedtet hørfrømel (køb her)*
* føres ikke hos Viivaa
80 gr. saltet smør
60 gr. Sukrin Gold (køb her), kværnet til melis
2 tsk. vanillepulver (køb her)
1 tsk. ægte kanel (køb her)
1/2 tsk. tørret stødt ingefær
1/2 tsk. hjortetaksalt
1 tsk. stødt kardemomme
1 spsk. mandelmælk (prøv evt. med anden mælk, f.eks. kernemælk)

Fremgangsmåden finder du her (klik)

Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate