søndag den 22. februar 2015

Ekstra bonusopsparing ved køb af ingredienser og kosttilskud


Det kan godt betale sig at holde lidt øje med de gode tilbud...

Idag og de næste få dage kan du således opnå 10% medlemsbonus på dit køb af de ingredienser, du bruger på LCHF livsstilen. Men du skal ikke vente for længe, for sin ordre skal være registreret inden tirsdag d. 24. februar 2015 kl. 23:59.

De 10% medlemsbonus indsættes på din bonuskonto, så hvis du ikke tidligere har handlet hos Med24 - som idag har sendt beskeden om den forhøjede bonus - skal du bare melde dig ind (klik evt. her), så opnår du automatisk bonus.

Du kan læse mere på siden her, hvordan du bruger sin bonus næste gang, du køber varer hos Med24.

Husk også, at der (ved køb for over 300 kr.) kan bestilles gratis vareprøver (klik og kig)!

Skulle jeg foreslå nogen af de produkter (som jeg bruger mest af på LCHF, og hvortil der er et link til produktet hos Med24), må det - i tilfældig rækkefølge - blive:

Chiafrø
Chiafrø bruger jeg f.eks. når jeg laver disse osteboller, som er gode til madpakken.

Hampefrø (afskallede)
I mine skolebrød aka softkerneboller, indgår de supersunde hampefrø, som også er gode som drys på den græske yoghurt

Kakaopulver
I disse kokostrøffelkugler bruges kakao. Og de bliver lavet udenfor sæson også - så selv om det ikke er jul, laver jeg engang imellem en lille portion.

Kokosfibermel (fedtreduceret)
Har du endnu ikke prøvet at lave citronmånen, så har du noget til gode. Du skal bruge lidt kokosfibermel som den, der er linket til.

Mandelmel (affedtet)
I mine pirogger, som er lavet af strombolidejen, bruger jeg affedtet mandelmel

Pofiber
Bager du Tina Hansen bollerne (dem med æblecidereddike), bruger du en del Pofiber.

Sukrin Gold
Sukrin Gold er ikke nødvendigvis et produkt, man behøver på LCHF, men de fleste vil nok gerne have lidt til den søde tand i ny og næ. Jeg bruger også Sukrin Gold i dressinger - f.eks. I den jeg rører sammen, når jeg laver Coleslaw.






Og i den lidt mere "eksotiske" ende, kan du også vælge disse produkter:

Lucuma
Har du prøvet at lave disse fyldte chokolader? Prøv dem - og opbevar dem evt. på frost, hvis du vil undgå at spise fir mange på én gang ;-)

Rødbedekrystaller
Du kan farve flødeskum og glasur til dine kager lyserød med en lille smule rødbedekrystaller. Samtidig giver krystallerne et ekstra twist til smagen. Her er det flødeskum i TH fastelavnsbollerne, der er peppet lidt op.






Og endelig har vi disse kosttilskud, som jeg også selv tager dagligt:

Solaray: Magnesium Citrat med D og K vitamin (270 kapsler)

Solaray: Mega B stress (250 kapsler)

Jeg glæder mig til at få fyldt op i skabene og samtidig gøre mit næste køb lidt billigere med den opnåede bonus. Lige nu har jeg en bonus stående på knap 54 kr, så den indløser jeg om lidt, når jeg bestiller mine varer hos Med24.

Her kan du se, hvad der typisk ender i min indkøbskurv - og vil du læse mere om disse varer, så klik her.


Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate