torsdag den 23. juli 2015

Fødselsdag med stenalderburgere på Protein Bar i Kolding


Alt imens fødselsdagshilsenerne er fortsat i en lind strøm til bl.a. min facebook profil, har jeg nydt min aftensmad på Protein Bar, det nye paleo spisested i Kolding.
Det var først igår aftes, jeg opdagede, at vi har fået et alternativ til fastfood restauranterne, og det skulle da prøves.


Jeg har på ingen måde tænkt mig at lave en anmeldelse - ud over at nævne, at konceptet i sig selv er ganske fint. Der er jo egentlig ikke så mange steder, man her i byen kan gå hen og få sig et et måltid paleo- eller stenaldermad, og nu har vi altså muligheden.

Det kan jo være, at jeg henter en takeaway burger - som den jeg fik her - næste gang familien skal have pizza...


Til de af mine læsere, der har sendt mig en personlig fødselsdagshilsen, vil jeg gerne sige tak. Jeg sætter pris på hver af hilsenerne.

2 kommentarer:

Maria Hoffbeck fra en verden af kunst sagde ...

Stort tillykke herfra også :-)
Håber du har nydt din dag.
Den ser flot ud på den protein bar og det er jo dejligt, at nye tiltag dukker op rundt om :-)
Vil ønske dig en dejlig weekend.

Jette Daugaard Christensen sagde ...

Mange tak, Maria.
Og ja, jeg har haft en skøn dag - og slap, som du nok kan se, for opvasken ;-)
Også en gid week-end til dig!

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate