lørdag den 22. august 2015

LCHF og lowcarb ingredienser med rabat


Så skal der shoppes LCHF varer, for lige nu gives der 20% rabat.
Rabatten varer kun weekenden ud, så skynd dig - varekurven hos Familie og Liv skal fyldes og ordren afgives inden midnat søndag d. 23. august 2015.

Hvis du vil bage disse peanutbutter cookies, som jeg netop er ved at gøre opskriften klar til, skal du bestille disse varer, hvis de ikke allerede befinder sig i dit forråd af lowcarb ingredienser.


Affedtet mandelmel
Fibersirup clear
Peanutbutter

...men husk, at peanutbutter i princippet ikke er LCHF, så du bevæger dig lidt "udenfor "rammerne - det er så også, hvad jeg har gjort idag, og de smager altså godt! Se dem bare, disse sprøde buttercookies.
Opskriften kommer snart - så følg med her på siden.

Overvej også, om du vil prøve at lave den franske nougat, som iøvrigt kan bages og blive til disse fine, proteinrige shortbread småkager. Vil du bage dem, skal du måske også have fat på:

Whey100 med jordbær og hvid chokolade

Til makronerne her skal du evt. yderligere have fat i en WPC100 med vanille (se flere varianter her). Opskriften på makroner kommer også snart her på bloggen. Jeg mangler at prøvebage og -smage dem en ekstra gang. de skal nemlig testes som knuste makroner i en rabarberkage.







Dette indslag indeholder affiliatelinks, og når du køber varer via de links, der ligger på siden, betaler du ikke mere for varen, selv om bloggen tildeles en lille provision.
Jeg er taknemmelig for de handler, der gennemføres via affiliatelinks, da det giver mig mulighed for at holde bloggen kørende og lave eksperimenter i køkkenet til gavn kg glæde for mine læsere og følgere.



Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate