torsdag den 23. november 2017

Et drøn af en Black Friday, Cyber Monday - årets bedste julehandel

Et drøn af en Black Friday, Cyber Monday, årets bedste julehandel

Pyyyh, er I klar til årets Black Friday? Jeg kan garantere hver og én af jer, at jeg næppe skal trave butikkerne tynde, for jeg kan få præcis det samme ved at shoppe på nettet. Er det synd for butikkerne - ja, det kan man sige, men jeg er sikker på, de nok skal få den omsætning, de higer efter, for det viser sig jo år efter år, at der er omsætningsrekord netop Black Friday.
Hvorfor så det? Tjoh... Vi vil vel allesammen gerne have del i de lovede tilbud, og kan vi nu for én gangs skyld komme lidt foran med julegaveindkøbne, kan det måske bringe lidt ro over gaveshoppingen i december.
Her fra bloggen kan jeg være så behjælpelig med en række links til, hvor jeg personligt er igang med at danne mig et overblik over, hvad jeg evt. skal have lagt i indkøbskurven i Black Week, Black Friday, Cyber Monday - og hvad netbutikkerne ellers kalder supershopping dagene.


De nævnte links er reklamelinks, og det er mit håb, at jeg har fundet frem til de rette webbutikker for dig, så du kan nyde godt af de allerbedste tilbud og spare lidt på julebudgettet.
Here we go:


Hos Roboteksperten (reklamelink) finder du virkelig gode priser på de mest populære husrobotter. Måske kender du allerede iRobot eller Neato og Ecovars. Eller Vorwerk, som blevt årets Tænk testviner. Alle mærkerne er med Black Friday rabatter.
Desuden er der en nyhed, der godt kunne få lov at ligge under træet hos os i år - nemlig Winbot fra Ecovars (reklamelink), som er en smart vinduesvasker.


Går du efter køkkenmaskiner, en stavblender, juicer, foodprocessor eller en ismaskine - måske en ny kaffemaskinereller andre elektriske produkter eller skønne ting til bordet så som servie fra Stelton, Holmegaard, Pillivuyt, Eva Solo, Eva Trio, Rosendahl eller lign, så skal du helt sikkert et smut forbi
KitchenOne (reklamelink), som har skarpe priser -i forbindelse med Black Friday ugen.


Er det parfume, skønheds- og helseprodukter, du går efter, er det værd at bevæge sig ind på. Med24.dk (reklamelink), hvor der hvert år er fantastiske tilbud. Og husk, at du samtidig optjener bonus, hvis du er medlem. Er du endnu ikke det, så kan du blive det her.


Parfume er altid et hit under træet, og hos Billigparfume.dk (reklamelink) får du rigtigt gode tilbud - op til 80% rabat - Black Friday (reklamelink til Black Friday tilbud hos Billigparfume.dk), hvor du på dagen får fri fragt på din ordre.


Du bliver - uanset for hvor meget, du køber for hos Bodylab.dk (reklamelink) "begavet" med en såkaldt Black Box. Det gælder for de første 20.000 kunder, så mon ikke, du også når at få en overraskelse? Hvis du vil se, hvad du får med (OK - der er bla.a. lidt til at lave pandekager af), når du bestiller dine varer, så kig indenfor på webshoppen allerede nu (reklamelink) - det koster ikke noget ;-)


Skal der cykler under juletræet, er det helt rigtige sted at webshoppe på Black Friday - og iøvrigt også i løbet af December - hos Cykelexporten.dk (reklamelink). Der vil være over 1000 cykler og tilbehør nedsat til Black Friday og derudover kæmpe rabatter på udvalgte cykler og tilbehør. Kig gerne ind via direkte link til Black Friday (reklamelink).


Illux.dk (reklamelink) giver 20% på lærredsprint på Black Friday, så er drømmen et privat kunstværk til din eller mormors væg, så vær klar med din bestilling.


Sidst - men ikke mindst - har vi Coop.dk (reklamelink til julekatalog) hvor du - hvis du ikke finder det, du søger andre steder, med stor sandsynlighed finder det her.


Mon ikke, der er basis for et par gode køb. Selv glæder jeg mig til at sætte mig godt tilbagelænet i sofaen og få købt et par af de julegaver, jeg har udset mig en god rabat på.


God fornøjelse til dig også.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate